onsdag 29 juni 2016

Innan himlen faller ner så är du allt jag har. Jag ska göra allt jag kan för att ha dig kvar.

Åååh denhär kissen!! Den var heeeelt galen i fisk senast vi var vid slussen i kållby. Tror den har snajjat att det är matdax när folk sitter där och fiskar för den förstod precis vad som försiggick.




Sen har vi oxå hunnit ta oss en tur till Lostenen i Purmo förra veckan. Ja var faktist lite begaistrad måste jag säga. Man var ju på samma höjd som trätopparna och promenaden dit var så mysig.




Vad mer har hänt? Jaa, vi har tvättat taket idag hos kära far. Hehe... Och ätit supergod baconlindade paprikor, fankken vilken favorit det har blivit hittills denna sommar.

Nu resten av min semester får det nog bli sol! Jag ska skaffa en pool! Första tanken var en badabunkk men där får jag ju knappt in stjärten men en liten uppblåsbar pool skulle nog fungera att ha på bakgården eftersom det alltid är stekhett där. Eventuellt en gummibåt så får jag 2in1. Fään vilka suveräna planer jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar