måndag 6 juni 2016

Jag måste tänka på orden som jag väljer. Jag måste stå upp för sakerna jag gör.


Min boaorm !
Hähä nejmen Siggi är nog en väldans lat katt. Å alltså vilka ringar under ögonen, ge mig första pris någon! Förr var smink alltid prio 1 men nu är det så skönt när man inte bryr sig vad andra tycker längre. Måste också säga att nu ser jag iaf ut som en människa utan smink, före min kosmetologutbildning så torterade jag mitt face med helt fel produkter som innehöll massa alkohol och skit. Jag insåg nog inte hur dåligt det var att torka ut en acnehy. Man borde använda produkter menad för känslig hy men nej ja körde på proactive. Jobbar fortfarande på mina ärr och min ojämna hy, men kanske de blir bättre nån daa, vem vet 😊

Trodde annars jag skulle få ganska mycket skit av mitt förra inlägg eftersom jag hängde ut finskspråkiga. Men vad kan jag säga, jag har ingen relation till finskan igentligen, inga finska vänner, så det är så lätt att ha fördomar. De tror jag alla borde bli bättre på, att inte dömma andra utan att veta något, jag vet att jag borde jobba på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar