tisdag 17 april 2012

Avslutning / Vårmiddagklänning


Snart går jag faktist ut 9:an vilket är egentligen ganska sad...
Men en klänning behövs men kan inte bestämma mig av vilken jag ska välja här ovanför !
Det är mest mellan 3 och 4 men jag tycker ni gärna kan ha en egen åsikt om vilken ni tycker är snyggast :)


Här är oxå 3 godingar från Nelly som inte skulle vara helt fel att ha ! :)

Och skor kan det fortfarande aldrig bli för mycket av.
Vill så gärna ha de med kork-klack till sommaren (NAMM)
Och dom med blå klack är sjukt snygga ! :)
  

Jag väntar fortfarande på tiden då jag blir rik och kan köpa ALLT !

Men kommentera gärna om jag ska ska välja klänning 1,2,3 eller 4 !

20 kommentarer:

  1. 1:an .. då kan man ju använda den fler gånger än bara den gången man faktist måst va fin :D Lite smycken å ett par snygga klackar och plattat hår + mittbena? SNYGGT !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Juuh veet ! :D Men dedär me smycken... igentligen har ja sjuukt myki ! Men endå int nå som ja e så jätte "nöjd" me :D Men juuh tackar fö thä tips ;)

      Radera
  2. 1an eller 4an !
    Jag däremot gillar 4an bättre, skitsnygga klänningar btw ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Juuh no e di helt snygg... Å känder me riktit fövirra så man kan beställ hem fleir å san skick tbx om int ja nu vill ha 4 xDD (men så vare no bara he att ja int har råd, fö all vill jaju seekärt ha :)

      Radera
  3. 1an! :)) ..vart ska du efter nian annars? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag söker in till kosmetolog som första, artesan- interiör assistent som andra (båda vid optima) :)

      Radera
  4. 4 !!!! /nicolina=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha... så Nicolajjjna tkr så ;) He tkr nestan jaag å :D:D:D

      Radera
  5. 1an! praktisk och dessutom jättesöt och enkel :)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Jag tkr du sku pass i 4:an!! :D

    SvaraRadera
  8. Juuh ja ska beställ 4an (eller/ &) 3an å si vilken ja tar... bara dom kommer in i lagret igen.. :S:S
    Dom va mitt i allt helt slut... men det brukar koma å fara lite helatiden på Nelly.com så man får hoppas på det bästa :D

    SvaraRadera