måndag 2 april 2012

Full upp hela dagen !

Jag har varit oaktiv idag !
Men har inte haft tillgång till en dator...
Kl 3 var jag igen vid sjukhuset för att visa upp mitt knä !
Fick ett träningsprogram för att stabilisera upp det ! :)

Och så länge jag väntade på att träningarna skulle börja gick jag in till stan
och köpte mat och godis såklart ! ^^
Jag är en rikti godis-gris ! :D

Och självklart kom jag hem med något extra !
nämligen 2 halsdukar å en färggrann mössa :)
Jaa enligt meij är inte vintern över ännu ! :)
Annars så kommer det flera vintrar :D


Tyvärr dåligt med bilder... eftersom min kamera har lämnat i stan från helgen !
Men ska se om jag skulle få tag på den så fort som möjligt ! :) Mycket roligare att blogga då oxå :)

Nu.. Duschen å käka lite vindruvor !

Gonatt ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar