måndag 23 april 2012

Shut up, I wear heels bigger than your dick


Hm paketet hämtades ut idag !
Visar restren senare
Allt var nog helt okej fint :)
Nu sitter jag med ricinolja i håret...har inte andvänt det på över 4 månader kanske..
Men hade 2 flaskor i kylskåpet så tänkte börja igen !
Vissa säger att det inte fungerar att det bara är en myt och täpper igen hårbottnet så man kan få mjäll/acne i hårbottnet/ torrt hårbotten ! 
Det är sant ! Men för meij TROR jag det har fungerat!
Eller så växer mitt hår bara annars snabbt men kör igen iaf ;)

Och nyss avnjöt jag av lite fattiga riddare ! 
SUPERGOTT :)

Men nu duschen å sen NÖRDA datorn/läsa massa bloggar* :)

4 kommentarer:

  1. *resten
    *använt
    *hårbottnen
    *mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Palla bry säger jag bara -.- Orkade inte förhandsgranska och se massa sånt skit !
      Men jo tack kan nog svenska !
      Å bara sådär btw så skriver jag meij sådär, mig e så mummut !

      Radera
  2. Ricinoljan gör inte att håret växer snabbare för något sånt medel finns det inte. Men det stimulerar hårbotten som t.ex. massage! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Juuh de e flera som säger så ! Men vad än alla försöker bankka in i mitt huvu så tror ja att de fungerar :D Men sekärt kan de vara lite sant ! Men ja behöver int vara rädd att mitt hår ska bli förstört iaf för det hatar nog meij redan... :S:S :D

      Radera