söndag 8 april 2012

Visdomsord

Varför föddes jag att älska,den jag aldrig får
varför tändes i mitt hjärta kärlek vid så unga år.
Den som älskat kan ej glömma,
den som glömt ej älskat har,
den som älskade och glömde visste ej vad kärlek var.


Detta skickade mamma till mig inatt !
Det fick mig att tänka igenom lite saker...
Jag vet knappt vem jag vaknar som längre !
Tänker ofta tillbaka...
Saknaden blir bara större...

~I see brown eyes every time i close mine, but you make it hard to see,
when I'm not around you...~

Försöker att int tänk så myki...
 men de e int lätt...

~I really wish I had someone to talk to about all these thoughts that run through my head.
I’m slowly losing myself...~

Life is a bitch.
Men jag vet att jag kommer att klara mig igenom detta
och vara lika glad som förut !

1 kommentar:

  1. <3<3<3<3 älskar dej malin! finns alltid för dej. och du kmr att klara dehär! <3

    SvaraRadera