fredag 20 april 2012

Känslor är varken rätt eller fel - de bara är, tills de inte är längre

Precis ända bilden från idag och jag redigerade den i picnik fast den sidan igentligen skulle ha stängts ner igår !
Kommer att dö utan picnik ! Det är ett superenkelt redigeringsprogram som finns direkt på internet :)

Och nu har jag packat klart inför rippiweekenden ! Ska bli chill ! Jag ska hinna till S-market före klockan halv 6 när bussen far ! Shit va ja ska ha myki godis :) Man brukar få jättemyki mat på domdär lägren å ja behöver SEEKÄRT mera :) Och  jag ser verkligen fram emot att stiga upp klockan 8 & ½9 imorgon och på söndag...
Men nu föna håret sminka mig och sånt :)

Syns på söndag <3 (ett tidsinställt inlägg kommer om det fungerar)

Dagens enkla outfit !

2 kommentarer:

  1. Har du testa dehär? :)
    http://www.picmonkey.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo tack för tipset ! Lina hittade oxå det där ! Igentligen exakt samma men Auto Fix är JÄÄTE DÅLIGT i detta program ! Men kommer att börja använda det iaf för det är så otroligt enkelt ! Och det finns helt okej-bra effekter och stuffs :)

      Radera