söndag 15 april 2012

HEJ HEJ Det var lördag igår ! Och kommer lite bilder från igår ( BRA RUBRIK DEHÄR)


Hejsan ! Jag har int nå bra bilder från gårkvällen... ::/
(får spama med egopix kanske...;)
Men vi tjejer var iaf hemma hos Irenes och Martina&Alex kom och hälsade på en stund !
NAAW va dom är söta ilag ^^
Senare drog vi vidare till Alex (Sjelvgren) för där va pojkarna å chilla !



Väntade på kuski Mixo å Mimmi som va saika sööli -.- :D

Saika goooooo !!

Ååååh Såg One direction på TEVE !  (Aavis ! )

Mimmi: Aii sa ni vi sko va bitch? ;) HEHE
Vissa lyckas bättre än andra altså ;)

Dagens planer är iaf släktkalas och senare ikv ska jag iväg å danssa dansssssa lite :D
Så ska börja ställa mig snart ! Så jag inte måste stressa... de e int så roolit ... 
eller nejj ! Fick veta att vi far om en halv timme! 
Och jag ligger i sängen med pyjamas...
får stressa iaf -.- 

HEJDÅÅ !!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar