onsdag 25 april 2012

Kärleken är blind när han kommer, men alltför skarpsynt när han går.

Denna klänning gör jag på handarbete.... Den blir ganska ...... ful.... tkr jag :S:S:S Men inte färdig ännu så om jag fixar lite till kanske den blir helt okej :)

Träningarna gick helt bra idag :)
Jag och Mimmi var även in till stan och satte upp lappar om MODESHOWEN !

Alltså nästa lördag 28.4 kommer det att vara en modeshow i Cronhjelmskolan i Larsmo !
Själv är jag en av modellerna som kommer via upp Franska kläder (Bloomit&Inga)
Också kläder från Sporttia Mattsson kommer visas upp !
Dessa kläder kan även köpas efter modeshowen !
Det kommer severas riktit gott där och även fina priser i lotteriet :)

Fritt Inträde
Servering 4 €
Lotteri 1 €
28.4.2012 kl. 14.00
I Cronhjelmskolan, Larsmo
Franska kläder,Sporttia Mattsson kläder
BE THERE !

Gonatt syns på LÖRDAN alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar