onsdag 11 april 2012

Ingen rubrik idag TYVÄRR..

Försöker instalera Spotify till denna dator ! (ett måste!)
Och det är någon filur i denna värld som har gjort en ny playlist till mig !
HAHA den var dålig !!!! -.- (seii om de e du, vill veta xD)
Dunkar NRJ radio istället eftersom det total laggar också -.- :D




Äter chokladmousse med banan i, supergott !
Råkad ha det i frysen lite länge så det blev nästan till glass !
Men ännu godare ! 

Annars var skoldagen helt okej !
Syr en klänning på handa... men vet inte riktit vad jag har gett mig in på..
det är inte speciellt lätt men hoppas den blir bra !

Glädje över att jag inte måste delta i en PISA-undersökning också...
Jag skulle nog dra ner Finlands medeltal på smarthet totalt ;)
HEHEHE Man måste ju hålla upp Finlands status ;) 

MEN STRUTPRAT HEJDÅ :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar