söndag 1 juli 2012

Before you judge me, be sure you are perfect.

Nu har jag sminkat mig klart ! Orkar inte sätta någon mascara eller sånt ! Ska väll föna håret lite oxå.
Det är söndag och ska endast chilla med tjejerna ! Känns som att jag inte sett dem på länge eftersom jag var vid klacken igår :D

Och sätter upp en före och efter redigeringsbild bara för att jag känner för det ! Jag har blivit dåligare på att redigera mina bilder, borde göra det oftare eftersom man blir snyggare ;) Hehh.. Men iaf så använder jag Picmonkey.com sjukt lätt att fixa bilderna snabbt i !


Efter

Före


4 kommentarer:

  1. TAACK, ja har läng sökt efter en sido tär man kan rediger bildre siin :D

    SvaraRadera
  2. sjukt grann hode, med eller utan mascara <3 ! (;

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj Tack Ellen ! Själv edu <33 :))

      Radera