onsdag 25 juli 2012

Och jag ramla omkull och tog mig upp, och sen ramla jag omkull igen.

Nu guys kommer en rejäl bildbomb från i lördags !

Började vid Autogrilli !

Di e så söta ilaaag ! ^^

Fanny e SNYGG ! 

Och hon prova party-kisse brillorna som jag aldrig använde.. Hahh..

Nöjjkaabi pojkan ! :D

Mina flickor ! 

Viika vila int riktit va med på bild tyvärr...

Julia & Hanna 

Johannes och Ada ! Ni är så fina !

He e ju gängi dehäärä !!



Ja vem hittar Calle riktit att hälsa åt ! HAHA


Livva Såå fin !  ♥ 

Anna oxå jättte fin ! 

HAHA Nemen Johannes va vi fotar fina bilder... XD

Jennie & Lina :))

Emmmaaaa ! Voii Så myys de var på handee trä trallan XD

Fina tjejer ! :))

Och detta har jag faktist ingen aning om vem det var ! Men om de är med på bild så kommer de minsann på bloggen !
Jepp Jeppisdagarna är ALLTID kul !
Fast vissa saker kan förståss ändra på men sånt är livet ! :)

4 kommentarer:

  1. De e Victor,Oskar och Jonas på sista bilden ;)

    SvaraRadera
  2. Brukar ni typ drick mycket alkohol?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njäää.. Inte speciellt ofta, men om man en gång dricker kan man ju köra all in för att vara riktigt ärlig... Hehh.. :D

      Radera