tisdag 17 juli 2012

Mellan äkta och falska, Mellan sanning och lögn, Vi alla är idioter.

Halojj ! Idag har jag legat på stranden sen kl 12 med Emilia och Lina,
kom ganska just hem och gjorde omelett till mig så nu är jag proppmätt..
Ska börja ställa mig till Jeppis nu också, ska skynda mig !
Och jaa... ni får en bra kvalitee bild.. Hehh..
Men webcam är så enkelt istället för att börja flytta massa bilder här och där.. :)

 Ungefär såhär kommer jag att se ut ikv.. :) 
Om jag inte byter 200 ggr som vanligt

6 kommentarer:

  1. när gjorde du piersingen i naveln?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den 9 december 2011 för att vara riktigt exakt.. Minns sedan att jag direkt drog till ett minidisco för att vara ledare, kanske därför jag minns datumet så bra :))

      Radera
  2. Svar
    1. Jepp.. Visst nångång snart ! :))

      Radera