tisdag 24 juli 2012

If your dreams don't scare you, they aren't big enough.

Riktigt rolig dag har jag haft !
Jag berättade förut att jag skulle ta med kameran för att fota fina bilder,
 och OOJA jag har många riiiiiktit heta bilder ;) Några får ni se här !

Gick själv i stan en stund men klart jag hade underhållning... Hehh..

Alltså brutal fint Leif & Martina !




Denhär är väll rätt så charmande ! HAHAH förstår int hu vi kan vara så fula ! Tyyp dog 40 gånger !
 Vi kämpade på och försökte bli lite normala så en kaffe vid After Eight var helt nice oxå !



Martina for hem och jag och Leif fortsatte ätandet ! Matdax med lyxiga köttbullar och gårdagens Görski franska !

Efter några timmar blev vi mer snåla !!!!! HAHA FETTO DAG MINSANN !
Anna, Leif och Malin blev nämligen chipssnåla !

Efter vi gått runt i stan med varsin pinsam chipspåse i handen och tramppat klart på karusellen så for vi till Annas för att se en brutal skitzad film ! Triangle hette den... Helt sjuk och irriterande film..
Men nu blir det sovdags GONATT !

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHHA LEIF DIN SÖTIS <3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa Mask ? Visst e hon SÖÖÖT ^^:D

      Radera