lördag 7 juli 2012

Jag bygger, bygger upp och du river, river ner.Du gör mig så lack, du vägrar ge upp. Börjar klättra, klättrar upp men du drar mig, drar mig ner. Vi måste ta ett snack, HÖR UPP du måste flytta på dej !

Ojj va jag är trött nu, vet inte ens varför jag kämpar med denna laggdator, men måste väll säga att jag inte dog på stranden iaf ! Och ojj vad det hat hänt mycket idag !
Först for vi till Gh som vanligt, och var där till lite före 6,men sen kom jag, Becca och Sonja på att vi ska fara till Purmo ! Så då for man bland annat till Klacken å smaka me mammm !! Hahh nee, dedär lät brutalt, ja kan väll seii att ja bara smaka lite ! (okej dedär lät lika...) Hitta faktist en fin väska ja köpt och en gosegris ^^
Men iaf tbx till Jeppis lite före 10 och vidare till Attes med dom andra och sen runt kl 12 blev det att fara till Mäccen, och sen till Jonttis för att chill och äta :)

Mycket tex här nu,grattis om du orkat läsa allt ! ^^
(bilderna är med kvalitee-traktor-kameran) 


Huhh liiti feelis ! Nejmen int för att skryt men de va andra gången i mitt liva ja var till Purmo ;) tyyp 

Ojojojo köpte mat för över 50 € sammanlagt, sådee ere att ha stor karan me se ;)
Nu säger jag endast gonatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar