tisdag 3 juli 2012

Hår problem..

Okej ! Nu har Malin kommit på att hon inte pallar sitt slitna och fula hår längre !
Min utväxt är ca. 7-10 cm lång och så har jag svart nu mera mörkbrunt undertill och brunt sådär vanlit..
Jag vill ha en förändring men vågar ändå mig inte på något ! Eller om mamma har en halvtom färgburk så brukar ja sätta lite i håret bara för att det är roligt att färga !
Men tänk om man skulle köra på färggranna toppar eller något !


Detta som Kenza hade var underbart, och även shortsen skulle inte sitta helt fel !


ombre är oxå vääldigt väldigt fint !

BTW sitter de andra och tittar Bad Boys här hos Emilias men jag har inte riktit orken till det,
alla har sett filmen så fattar inte varför vi inte ser på en annan men okej okej :))

5 kommentarer:

  1. Det går ju alltid att komma å packa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Jävla stalker -.-

      Radera
    2. ha ha ha ha! :P

      Radera
    3. dehär sista ere väll int mam som har kommenteera ? :S:S :D

      Radera