lördag 7 juli 2012

Sålänge fötterna bär, sålänge lungorna kan.

Aloha ! (man kan väll säga så på något språk)
Men iaf så är jag jätte trött idag ! Har sovit 6 timmar eftersom jag steg upp kl 9 för att catcha lite sol,
det tog inte länge förrän det blev molnigt men jag och Emilia drog till Assaskär i alla fall.
Men vi hade inte humör för att ligga där så vi drog till emilias och  precis när vi smättade på en film 
(This means war) så kom solen fram, men orkar inte... 
Är hemma nu igen och ska ta en dusch och börja ställa mig till Calles villa ikv,
han fyllde nämligen 16 i söndas! GRATTIS ! Kommer inte vara där länge eftersom vi 
drar till Sverige idag !
YEEAH !
Jag är faktist lite taggad :))

BTW. så saknar ja Lina & Leif... kommer inte se Lina på 1 ½ vecka, och Leffe har jag inte sett på över 2 veckor.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar