tisdag 3 juli 2012

OUH SHIT I BROKE MY FUCKING FOOT !!! OR MAYBE BOTH !

OUH NOU !
The drama queen is here ! Jag har tyyp brutit foten 15 gånger !
HOHOHOHOH Nejj men måste linda in min fot i wessa papper så de ska se lite brutalt ut...
Men sanningen är den att jag pilla lite på ett skoskav så de börja blöd lite !
Men gillar att göra lite mera drama av de så ja ligger väll tyyp å skitzar fö meij själv nu ^^
HEHEEEEEE !!
Men gonatt ni andra förmodligen mera normala människor ^^
Imorgon blir det sekärt sol och stek oxå hoppas jag :))

3 kommentarer:

  1. kan du visa en bild av din fotovägg ? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gjort det förr men hinner int söka inlägget nu men nångång efter den 9 april iaf för här kan du se lite bilder som jag printtade ut :))
      Men kan söka upp det ikv :))

      http://malin-lindstrom.blogspot.fi/2012/04/printtningen-fortsatter.html

      Radera