söndag 1 juli 2012

Klacken 2012 - Bilder

Ojjj ojjj ojj Vilken kväll igår ! Bästa på länge faktist,
ångrar verkligen inte att jag for dit ! Träffade massa personer som var väldigt shyssta.
Och Julia Fredriksson gjorde nog min kväll ♥  Men efter en ganska lång stund så tappade jag bort henne ://
De var inte speciellt nice, men jag hittade många andra man inte hade träffat på länge så det var oxå nice :))
Och JANNE GRÖNROS , dör han är så bäst ! Fick autugrafer i mängder och en svinsnygg bild -.- HAHH
Ja såg ganska färdi ut på den för att va helt ärlig...

Började fint i bussen med tjejerna ;)


Väldigt lång kö ! Tur vi var där tidigt och redan hade betalat in oss :)

Jonna och Julia.. :) Å snygg mane -.- Hahh


Ojoj Sööt fjollona ^^


Ganska proppat med folk men nice :D



HAHA fint ilme Oliver :DD

Fest på riktit - Drottningen av Åland !



Janne å Emmi :D

Ojjojj klockan var 2 och det var nog dags att gå hem för meij, därför så otoligt fin -.- HAHH



Janne autograaf ^^

Har oxå en på väskan, HEHE den hoppas man inte far bort ;)

Detta är då före jag drog till Klacken :))


Ojj vad det har tagit länge att ladda upp dessa bilder, men hoppas det gillas då :D
Nu blir det iaf att äta, har inte ätit något idag, eller en joughurt om ni ville veta,
men känner mig lite.... "dåso" 

4 kommentarer:

  1. Fan , vi som hoppast på atv i sku va snygg ':D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Due ju snygg Jonna :)) Eller va meenar du ?

      Radera
  2. hahahahahahah 4:e sista bilden, Jannes miin ^^ döör...

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAAHA JAAA JAAA SNÖGG BARA ;) :DD

      Radera