onsdag 18 juli 2012

Up in the air, Let’s take it there, Never let go.

En bild från sverigeresan som ni sekärt tycker är lite omotiverad men jag gillar den :))
Och dagen har bestått av sol, och chill i stan, avslutat med filmmys !
I stan hände det inte så mycket som vanligt, såg lite folk och så :) Och hos Linas var det proppfullt när alla skulle rymmas framför den lilla dataskärmen för att se en film som var verkligetsbaserad..
(vet fän aldrig vad filmer heter, brukar bara se på dem...) 

Men iaf så blir det att hoppa i duschen nu för imorgon blir det tidig väckning, måste sitta och fundera nu om jag hinner på Sh'bam kl 10 imorgon eftersom jag har träningar ½ 12 och kl. 1 uppträder vi i skolparken!
Kom dit och titta !
Både galaprogrammet och showmassen är jag med i :)
Tröja-Gina Tricot
Klocka-Kell & Company (?stavning)
Väska-Loppan xD
Gonatt säger jag nu !

1 kommentar: