torsdag 14 juni 2012

Äntligen vet man vad som händer i höst !

Wehoo ! Jag slapp in till kosmetolog ! Det som jag hade på första plats :))
Mammsen ringde imorse och jag blev lite chocka om man säger så, trodde inte jag skulle slippa dit
eftersom intagningsförhöret inte gick så bra igentligen...
Men roligt roligt ! Tur att man har 3 fina vänner som kom in oxå !
Och mysigt att vi har gått på samma klass i Cronis :))
Säger ju hela tiden att (föredetta) 9c levererar ;)

Och när jag äntligen är hemma nu efter jobbet och planerat att sola lite så 
då ska det såklart regna och vara molnigt -.-
Och nu skulle der vara brutal skönt att hoppa i bubbelpoolen och ta det lugnt ett tag.


Jästas va fin bild jag hittade xD



3 kommentarer:

  1. WOHOOWIHOO JWWEEEEEDDJKSFLAJFlskdaghaök hehe XD

    SvaraRadera
  2. sådäär glad blev ja! :D:D:D: ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. ;;O;;;OO;O;O;O;;O;O; FLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS ÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ ;;O;O;O;;O;OO;
      FLÅÅS MEERA FLÅÅÅÅS !!!! Å FLÅTO I MAGA ÅV GRÄDDA ;);););););););)

      NSMSNSMSNNAMANAMANAMANAMANAM GOOOO ;);););

      Radera