fredag 8 juni 2012

Fiskslemm på händerna och måsskit på röve -.-

Har varit till Linas nu ikväll, eller bet började med att jag Leif och Livva var vid strandis och åt bullar,
vi såg Fred som var och fiskade och han fånga fan en 5 kilos gädda ! OMG Vad den var fet och ful !
Vi fick kallt och efter en stund så våldgästade vi Lina då... Pojkarna var i bastu men sen när dom var färdiga
så for vi å "fiska"... Vi lånade en hov från en båt och satte oss vid fisktrappan ! Exde !
Eller bara jag och Leif ! HAHA vi har skitza jätte myki idag... Hehe... Men iaf så fick vi såndär plutte 4 cm mörtar och abborrar ! Söta ! Så vi lämnade dem i båten och gick hem. PUNKT !
HAHAH Har iaf haft jättekul ikväll exdeeee XD
Jag plockade lite blommor till Lina också och skitza när jag gick själv :)




Här kommer man om man egopixar me min kamera :))

Fiskar na smååt

Jävla stor ! ;oo 5 kg

Mina fina vänner punkt xD

HHAHAHAH omg va fin ! SKITZAR liiti !

Storfiskare

Vår fångst <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar