lördag 30 juni 2012

Klacken eller inte ? Ingen aning...

Klacken eller inte ?
Har riktit beslutsångest på denna fråga, vet att det kommer var mycket folk och högst antagligen feelis,
men jag vet också att det blir dyyyyyyrt.. Jag vill ju egentligen spara alla mina pengar till sverige resan...
Men ska jag fara dit ?

Annars så var gårkvällen riktit awsm ! Vi var vid assaskär (xD ja men vi hade inget place som var lämpligt)
Vi träffa Stefan <3 haha SÖÖT GUBBE ! Calle fösöka minsann skapa vänskap med lite personer som var vid Hänninens husvagn.. HAHH och sen drog alla till Linas ! Vissa for hem men andra lämnade och hade lite tjejsnack ;) ...Sällan Calle.. :D

Men iaf... Kaaaaanske vi syns vid klacken ;) Vem vet !?

Vet att jag är dum som tar Linas bild, men har verkligen brist på bilder nu
när kamera laddaren är borta...

6 kommentarer:

  1. hemlig beundrare30 juni 2012 kl. 14:59

    jo du ska koma :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA dehär kallar jag naw <3

      Radera
    2. hemlig beundrare1 juli 2012 kl. 12:57

      såg no dej igår :) <3

      Radera
    3. Ojj ojj ja va sekärt saika ful å vingla på där nånstans... Eller såg jag deij ? :D

      Radera
    4. hemlig beundrare1 juli 2012 kl. 18:04

      kanske ;)

      Radera
    5. Hahh de betyyder jå... Men bra bara :D

      Radera