onsdag 20 juni 2012

MALIN LINDSTRÖMS SKOSAMLING ♥

Malin Lindströms skor ! Alla i mitt rum iaf ! tror jag har de flesta på dessa 3 första bilderna men inte alla en för sig, Bilderna är fula ! Men bättre än inget ofc ? ;)
Samlar fö fullt ! Längtar till lönen ;) Men ni får se lite vad jag har fö skor :)



Klackhöjd 12 cm, helt ok snygga

Nyaste favoriterna- Seppälä, klackshöjs 14 cm ´, för stora med köpte dom för att jhag blev kär.. :)

Förstörda eftersom jag fyndade av Jen för länge sedan,dessa klackar har varit med om mycket bra och lite bad... Annars vore dom snygga :) - Nelly.com

Nästan en favorit, H&M, klackhöjd 11 cm ? :)

Seppälä klackhöjs 8 cm ?

Förstörda Tamaris skor ! Köpte dem för 60 € från Shoe stop och använde dom flitigt, Men de ser ännu värre ut med blixt (har gått i våt snö med dom)

Klackhöjd 6 cm ? Smutsiga och fula på bild

Ellos.se/com Men iaf från Ellos klackhöjd 4-5 cm :)

Loppisfynd ! med bruna ben 


Turkiet skor, inte använda bara 1 kväll i turkiet, Riktigt ful på bild.. ://

H&M klackhöjs 10 cm kanske :) ganska snygga ;) 

H&M klackhöjs 8 cm :) lite vardagfavorit

Nelly.com  klackhöjd 15,5 cm (blako på bild, het IRL ;))

Nelly.com klackhöjd 15 cm :) FAVORIT ! Så snygga irl !

Nelly.com klackhöjd 15 cm :)

Fula, gamla, Din sko klackhöjs 5-6 cm ? =)

Shoe shop klackhöjs 6 cm ? :)

6 kommentarer:

  1. va har du för skostorlek ?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur kan du då ha köpt skor av jen ? hon har ju 36? köper du bara för att samla på dom eller?

      Radera
    2. nä di är 37 men hennes kusin hade använt dem och kanske töjjt ut dem eller nåt för de passar riktit bra till mig och de är inte för småeller något :))

      Radera
  2. får jag lån dina skor? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEhh vem är du ? :D Svårt att låna ut till en anonym ;) HEhe..

      Radera