onsdag 6 juni 2012

Life is a Bitch, you just have to know how to Fuck it.

Fan va jag e leid mina knän !
Om ja sko ha kuna skärp me på Jeppisdaga i förra åre så sku int nånting va på dehär viset !
Jag va ju å spela fotis me sånde söta personer... Å allt gick fint till jag sko å dåkel meij me na straffar...
Altså de hoppa ur led snabbt fram å tillbaka... Det tog int så farligt sjukt ens men ja blir så jävla arg !
3:dje gången nu -.- Kommer att måst operer de nångång i världen om ganska läng no....
Men ja hatar operationer, di verkar så äckli...

Ja måst kuna dans ihelg, har träningar imr till galaprogrammet, på fredan showmassträning 15-17,
uppträda 1 eller 2 gånger sen på kvällen, Showmassträning på lördag (tror jag), och genrep showmass och uppträda på söndan...

FÄÄÄN -.-





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar