onsdag 27 juni 2012

Musik Malin gillar.

Malin är trött nu och hemma från lägret.
Dessa 3 dagar har varit fullproppade med roliga händelser, men mest mat,
man äter 24/7 där och är mätt hela tiden, det blir jobbigt i längden faktist. 
Men nu får jag vara hemma till kl 11 imorgon  morn, jätteskönt verkligen.
Kommer bara chilla och köpa chilinötter till mitt godisförråd, ska ju endå klara mig 2 dagar till
och då är barnen ännu mindre och kanske lite jobbigare ? :D
Och något jag har saknat är musiken ! Har inte tänkt på det men ja vad man blir på bra humör av lite musik, visst sjunger vi mycket där men nej inte lika bra som Redramas låtar ofc ;)

Redrama - Kickstart
Brändi ft. Redrama - Lämpöö
Pandora - Drottningen av Åland
Eric Amarillo - 50 kvm
Fun. - Some Nights
Fun. - We are young
Linnea Henriksson - Lyckligare nu

Alina Devecerski -Flytta på dej

Kent - Utan dina andetag

Parachute - Kiss me slowly
Chester See - You're beautiful, 
måste ändå säga att denna är fin fast jag i början tyckte lite som jag ville.. ^^

Nu ska ni ha det fint i 2 dagar till för jag sätter bara kanske ihop något tidsinställt inlägg om jag känner för det,
annars kommer det vara ganska tyst här på bloggen fram tills fredag ! 
CYA!

-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar