söndag 24 juni 2012

Dagens händelser !

Hej jag heter Malin och jag känner mig som världens sämsta uppdaterare !
men iallafall så har jag simmat mycket idag ! Fösta doppet utan bastu (Y)
Ni får lite fina bilder från dagen !

Hugo är taggad i bilen påväg till Fagenäs-simstrand

Oliver har typ tappat alla tänder i hela käften xD

det var riktigt varmt i vattnet faktist ! Voltade från 3:an och allt världens tjohej !

Hahh... fin detta då..
Steka steka dagen lång !

Senare drog jag vidare med Mimmi till nästa strand, Assaskär och vi grillade korv och hade det mys ! Tänk att vi fick igång en liten brasa ! Shouter minsann ;)
Nu ikväll har jag då varit hos Linas men fääsen vad trött man kan vara ! 
Tänkte somna redan kl 11 så en 1 tiden började jag dra hemmåt :)
Hos Linas simmade vi oxå och det var uppiggande ! Feelis midsommarhelg måste jag säga,
har ni haft det bra ? Hoppas det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar