tisdag 12 juni 2012

Toffifee

Ojojoj Vad jag smaskar godis nu... xD
Men mamma kom hem från Sverige och hade med sig Toffifee knappar och kinuski nånting...
Och en blogg utan bilder <3<3<3<3 Yeeeeah -.- Men det ena minneskortet är det något fel på,
och det andra orkar jag inte söka nu, och det 3:dje har jag inte sett på ett bra tag... :S:S
Men iaf så var nästan Alla hos Valtteris idag :) Bara Finholm och Adler som inte var där,
helt chill, såg fotboll med Jukka...... ^^ Hehh
Men nu sova gonatt !



Och btw snart kommer ett inlägg om alla mina skor som någon hade frågat om för en stund sedan,
men har som sagt väldigt fullt på dagarna ! Och nu börjar jag få en anin panik med att vara så vit -.-
Hatar att jobba ! Eller jag trivs men vill steka -.- :))

sjukt het så hon fick oxå komme hit ;) xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar