måndag 18 juni 2012

Hör du mig, Kan du höra mig, Hör du mig? Allt det här är för dig.

Oj vad slarvig jag är, fick just ett foundation av Emilia som jag hade lämnat dit
och nu skickade Leif att jag har mitt mascara hos hennes.
Tur jag är tjäjj och har flera foundations och mascaran ! :))

Anyway så var kvällen hos Emilias riktit chill, jag och Mimmi cyklade, DUKTIGT !
Och vi såg filmen Mean Girls, Alla fick olika roller ! Lina var inte där men i filmen var hon den mest bitchiga 
HEHH... Och Emilia blev ihop med Jonas på slutet ;)
Riktigt nice !
Men domhär bilderna är från igår när vi var hos Finholms och sedan chill vid Attes bastu !
AWSM kväll säger jag bara ! 



Valtsu å Ramis ilme xDD HAHH



Rami e ju fin iaf !

Bröderna busar - Valtteri & Calle

Calle kom ut och snackade lite tjejsnacke ;)

Fint med sena sommarnätter <3
Nu blir det gonatt för min del ! Jobbet väntar kl 8 imr och då får jag se den HEEETA LÄKAREN !
Döör varje gång ja ser han ! SJUKT HET ! HEHEE XDDD

7 kommentarer:

  1. HAHAH va gör vikki? XDDX tar på se sj.. ojoj

    SvaraRadera
  2. VI VILL OCKSÅ SE KONFIRMATIONSBILDER! TACK XDXD

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag vet vilken läkare du menar... Jag såg också honom när jag var till sjukhuset en sväng, jag typ svimma i korridoren... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. SÅÅÅÅ HEEET ! Tänk att få flörta med honom 24/7 ;););));
      HAHA Nejj... men jag tror han är ganska blyg, eller han pratar inte så farligt mycket.. :))

      Radera