onsdag 6 juni 2012

Fyfan va man kan bli förbannad. :/&%::":"@$.::$£€

Ska berätta hela dagen ganska kort.. Inte varit hemma på 17 timmar nu... HAHA...
skärpning, kommer vara död efter några dagar..

  • Började dagen med jobb 8-14
  • 14-15 fysioterapeuttid
  • Sen iväg till Emilias och chilla en kort stund
  • Tillbaka till stan till missionsloppis och hitta en dans skjorta jag ska klippa "sönder"
  • Vara ful och chilla i stan en timme.
  • Kl 8 Showmassträning
  • Och hem.

På vägen hem hände det som gjorde mig SÅÅ jäävla arg !
Jag och Mimmi körd förbi masken och jag nitbromsade för att jag ser en man som står
och slår ett barn på en liten cykel ! Ja blängd på honom otroligt myki ! Hans attityd ändra TOTALT !
Han stog med dendär jäävla kvisten och sa Eii EII HYVÄ HYVÄ :)))))) Å slog på cykelns bakhjul istället 
för att försöka se lite oskyldig ut..
MEN NEJ JAG VET VAD JAG SÅG ! HU JÄVLA DUM I HUVU FÅR MAN VARA?
Man kan int slå små barn som knappt var ut på vägen ens...


Iaf så kom vi hem en halv 10 tiden men tio minuter senare så hade pojkarna ringt 
och fråga om vi joinar till Attes, Vi fick Hese-mat och Valtteri fick vara med i 
vårat tjejsnack sålänge de andra hämtade maten ;)
Det var brutal kul och vi har planerat något riktit fint som jag sekärt berättar mera om senare :)

Men även imorgon ringer väckarklockan lite före 7 så gonatt folket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar