måndag 4 juni 2012

Jag står och väntar på min skjuts. Men vet inte vart jag ska, så jag flyter bara med, men glider lika planlöst av.

Nåja nu har jag sommarfeelis eftersom jag inte har varit hemma på 15 timmar :)
För egentligen skulle jag dra hem och äta efter jag varit till Linas men nej.. 
Märkte att vi hade träningar, så jag hoppade på moppen iväg till Jeppis igen, 
sprang in till Halppis för att köpa "mat".. Det blev en naturebar (stavning?)
Men den va skitgod Åååh ska börja knark dem... HEHE nej men iaf...
Ingen tränare var där så vi drog dom själva.. Och OJJ vad jag och Emilia var hårda mot alla...
Men ni ska inte ta illa upp, vi ska vara bäst på galan :)
Och sedan en till träning, Showmass
Efter var vi lagom fräscha men jag och Mimmi drog iväg till Annas och joinade stadsflickorna,
försökte hitta en bikini hela kvällen till Anna som hon ska beställa men hon e så krantto xD

Heit me sjukhuskläder eller na ;).. hehh..

2 kommentarer:

  1. Hej, vad gör du vid sjukhuset? Städar du eller vad? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Juuh städar för fulla muggar :) Äter myki bulla xD Å tyyp ger mat och plockar bort :)

      Radera