onsdag 16 maj 2012

2 inlägg i ett !

Dagen lilla bild.
Hejarklacksträningarna gick riktit bra idag.. men inte matteprovet... Fään fattade nada !
Int så oväntat heller... Och vad göra nu? Kanske baka en liten kaka ? 
Namm vad det vore gott ^^ 

Eller det är jätte länge sedan jag har sett One tree hill ! Förut var jag beroende av det ! Har sett säsong 3,4,5,6,7 men inte 8:an...Kanske man ska börja på nu när jag ändå har rätt tråkigt ? :)
Eller Jersey Shore ! För underhållande :D Men det kommer förståss på MTv på söndagar så då har jag inget att se fram emot varje chillsöndag... Men iaf blir ultrachill /fara ut och springa... Bara hu lat jag orkar vara ^^

MEN hejehejhejehjejjjj :))

(detta inlägge skulle upp igår, men problem med internet)
 
------------------------------------------------------------------------------
 
Onsdags morgon (JAG KOM I TID TILL SKOLAN)
 
Nu är jag iaf i skolan igen... Men detta är som en fredag eftersom vi är lediga på torsdagen och fredagen.
Så visst ska det gå bra :) Och idag tänkte jag på att staffettkarnevalen närmar sig allt mer och mer,
och jag har sprungit massa taffetter i 4 år.. men int iår... Det är lite depp.. Men ändå roligt att vara hejarklacksledare :)
 
 
Hohoh ni kan få en bild på mina 2 broderier xD Bara för att jag ska göra en redovisning om dem nu :))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar