fredag 4 maj 2012

You may feel lonely, but it doesn't mean that you're alone...

HOCKEY VM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...... ska jag inte se.. HEHE
Eller tror inte det iaf ! Vet inte vad som händer ikv ! Kanske det bara blir jag och Emilia ikv...
Om inte pojkarna joinar efter att dom har kollat färdigt Finland - Vitryssland matchen !
Lina for till Åbo och Mimmi e me Edvin... Vet int va stadsdajjona ska göra men...

OCH ALLA SKA SÄGA GRATTIS TILL LINA NYGÅRD FÖR ATT HON FYLLER 16 ÅR IDAG!

Idag var jag också till Nykabi på inträdesprov till bildartesan! Det gick helt okej :)
Men har det på 4:de plats så kommer nog inte in dit... vet inte om jag vill det heller.... kanske :)

OMG ! Jag har lyckats radera december, januari och filmer mappar med massa foton och filmer i !
Dom finns inte i papperkorgen eftersom jag lag så mycket dit så nu är det borta !
R.i.p mina fina foton :'( Men ska nog fixa det !

Vampyr..?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar