söndag 20 maj 2012

Play it safe, these roads are dangerous.


Ser lite trött ut idag ! Eller på bilden iaf ! Men lockarna sitter kvar ännu i håret eftersom jag sov men "skrivpippsor", Alltså jag skruvade håret i lockarnas riktning ! Men mest troll är jag ^^ Men ändå inte så fult !

Anyway...
Ska till Emilias nu ! Hjälp inte sett henna på en vecka ! Saknar henne något otroligt !
Och sen kl ½ 7 är det streetdance träning ! Så dagen är "klappad och klar" 
Behöver inte sitta hemma och fundera vad jag ska göra idag (Y) :D

Å idag har jag suttit hemma och skrattat år gammla vänskapssidor ! HAHA har stalkat alla !
Nej int riktit men vem vet ;) HEHE

11 kommentarer:

  1. Snygg där! :). Mera sånt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA njää men tack....... Robin..? xDD :)

      Radera
  2. fö lill huppari duude :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nånää ! Oma ja vill ha den sådäär så e den int de... ?! D44h... :D

      Radera
    2. int ändrar he nu nå att fast duvill haa he sådär.. he e endå fölill ! voj jävla fjortis nu orkar ja int lägg na tid på dej nåmer ;D

      Radera
    3. Jaa nå ja vågar ju vara mej själv å stå för de iaf de verkar int du göra...? Moi ?
      Men nåjaa... om du int har na betär ti haka upp de på så fine...? :DDDDDDDD

      Radera
    4. janå ja tror int att det är något med att göra att våga vara sig själv å stå för de, med att ha en för liten huppari! men hursom helst Malin.. ;)

      Radera
    5. Njee... ja tänkt int rikti så... ja meena att ja kna ju stå för om ja er en fjortis isf.. Men njee ja sko no seii att ja int e de nåmeer :DD

      Radera
  3. ei vittu ja meddelar de på face tå? kom fan int å säg na om nan du int känder, jag star precis lika myki fö min åsiktren som du din å e mej själv precis lika myke somdu e dej själv ! vem tror du du e att säga ti nån att den int muka e säg själv :D ei huoh, man skrattar ju. jag vila ju ba säga att du hadd fö lillan huppari om du int hadd märkt hihi :) XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oij herre guud -.- men no kan du erkänn att ja hadd rätt om hede me att du int kan sta för din åsikt om du gömber de entå bakom ett anonymt namn... Men jåååh... bra bara (?) :))

      Radera
    2. joo men ja vila heit moi så varfär ehe så myki ti mojt åpå :D int vet du endå i nå väg vem ja e så tänkt att hee nu lite onödigt att sätt nåå riktíg namn å int mena ja ju som sakt lagg na juttu om dähä =)

      Radera