måndag 14 maj 2012

Måndagen den 14:onde

Hej !
Jag fick just veta att min kanin har dött....för 2 ½ månader sedan..
HAHA R.I.P till han ! xDD
Men en jävel kvar nudå som ja ska fara och ge lite mat åt..det var så länge sedan xD

Och träningarna idag var tröga ! När 60 pers tränar på samma gång och att hitta sin plats verkar alla inte ha speciellt lätt med... Men hoppar träningarna i Vörå på lördag går bättre :)
Det blir att ta en buss dit på lördagsmorgon kl 8.00 YEEEEY !

Men nu ska jag fortsätta se Hockey ! :) Finland skärper (hufan ska man stava hedee?)  till sig nu lite mot slutet (Y) :)




3 sommar feelis bilder från we<3it !
Var oxå och solade idag, skönt ! Och blev faktist lite brunare (Y)
Men det värsta är att jag får bara färg på magen och benen -.- 
Men kämpar på bara :D

4 kommentarer:

  1. Hahahaha kaninjäveln! xDXDXDXDD ne va due dum... XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA Jåå men hu faan kan ja int ha veta om naa ? :D:D:D HAHA men jåå.. Fiint bara...'??? :D

      Radera
  2. ja tkr att de e jävlit fel att ha kaniner om man int sköter om di. öhh du skrattar fast din kanin har dött? känslolös kanske... men sköt iaf om den du har kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA nää mamma har mata den varenda dag i 3 månader så den dog int av att den int fick mat utan den va nog x-antal år gammal! och den dog på sama sätt som den förra, sluta och äta.... typ ?
      Å no kan du erkänn att de e lite rolit om min kanin har vari död i 2 månader och ja int har veta om nånting ? xD ? :D

      Radera