söndag 20 maj 2012

I passed your house last night and realized I actually do miss you.

Kan redans säga att jag fotade inte så mycket av kvällen... Eller jag spammade Mimmis kamera !
Men mera bilder kommer troligen imorgon om jag hittar något fint att visa ^^
Allt var iaf chill vid nykaabi ! (Y) Gick minst 2.5 km med 15 cm klackar ! 
Men ändå inte speciellt sjuka fötter ! Men men shorts, top och en farmajackan 
så blev de lite kallt där ett tag ! Men märks att det börjar närma sig sommar (Y) :)



Jag,Martina,Livva,Leif,Anna och Johannes drog på en kaffe till Johannes och titta så smutsig spegel han hade 
Aija baija ! Men ni ser ju lite hur jag gick runt klädd !
Lånade Edvins Lippis oxå för att vara lite cool :) Eller så fään tror jag bara det hela tiden !
Men jag känner mig lite extra cool iaf ;) HEHE Samma som när man har solbrillor (Y)

Och om någon vill se en bild som är sämst av skorna jag hade så titta  NU !



GN CYA ! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar