onsdag 23 maj 2012

Now is now, and live in it !


Every summer has a story !
Det är så sant ! Har fått sjuukt många nya vänner under sommaren 2011,
De brunbrända benen i shorts och steka varje dag ! Blir på så bra humör av att endast tänka på det..
Men denna sommar kommer jag vara VIT... Förra sommaren tog jag verkligen brunan på allvar !
Det var kl 12-4 vid Gamla Hamn varje dag det var sol som gällde ! 
Träffade på en riktit snäll pojke från Sverige..
Synd att man högstantagligen inte kommer se honom mera...

Men denna sommar kommer ha både positiva och negativa sidor..
Det negativa är att jag skall jobba hela Juni och första veckan i Augusti...
Så har endast 5 veckor ledigt och en vecka far till Sverige resan i början av Juli och en vecka till jeppisdagarna <3 Men blir rik $$$$$

Det betyder 3 veckor som är HELT oplanerade... eller egentligen har vi lite aningar om vad som händer,
som t.e.x att tälta på en öde ö ! :) Mysigt ^^
Väntar såååå till sommarlovet men vill värkligen inte missta klassen... 
kommer sakna alla i denna klass något otroligt..


Men jag ska leva i nuet och njuta av det sista jag har kvar av Cronhjelmskolan...
Om man kan njuta av skolan ! Men anyway... börjar kl 8 imorgon... YESSS <3<3... ? :))

2 kommentarer: