torsdag 3 maj 2012

Jag tänkte att du kunde stå där i solen.

Sömnlös natt !
3 ½ timmar blev det totalt ! Bussen kom fram till Vasa ½ 3 inatt.
Sonja, Becca och Piritta hämtade mig,
jag var trött och ville sova ganska fort.
Men efter körturen med Sonja var jag minsann inte trött längre !
HERREGUD vad hon körde hårt ! Sekärt närmare 80 inne i Vasa ! Eftersom det va 0 trafik så svängde hon lite var hon ville oxå ! Men jag kom "hem", in i duschen och sedan mysa lite krann med deras nya familjemedlemmar (2 katter) Murri&Mörri ! (Mörri är snejdögd  ♥  )
Somnade inte förrän närmare 4 och väckning kl 7 !
Gotta luuv it   

Satt i solen en stund sålänge jag väntade på att få gå på inträdes-intervjun

Kl. 8 var jag vid skolan (frisör i Vasa)
Alla tester och intervjun gick helt bra ! Sedan gick vi in till stan och käkade Mäccen.
Köpte även 2 ringar men dem visar jag senare ! Och klänningen kom idag ! Den visas oxå senare ! :)

Ursäkta för de alla 3 olika redigeringarna, men kände för det ! Det behöver int passa ihop alltid ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar