tisdag 1 maj 2012

Allt bara snurrar, men i snurren ser jag dig-VAPPEN 2012

Malin - Anna

Jonas - Alex - Livva - Martina
Mimmi -  Emilia - Anna -Livva - Martina - Irene - Lina
Valtteri - Adam - Janne - Toffe - Atte - Toffe - Calle
Alex - Lina - Giggs

Toffe - Viktor - Jonas
Janne - Atte
Sanna - Calle - Adam
Valtteri - Giggs

Vappen 2012 blev riktit AWESOME !

Calle hade hand om grillen för det mesta,
 men han var inte speciellt duktig eftersom min biff flög i sjön,
det var svarta hamburgare och korvarna såg ut lite som dom gjorde !
HAHA men mycket skratt under kvällen !

Sanna var kuski så jag Calle,Jonas och Toffe for ett varv via stan, men inget hände där !

Det var egentligen tänkt jag skulle sova där, men det kändes skönast att sova i min egna säng.
Så jag tog mig hem och direkt i sängs ! Sov som en stock och nu skulle jag måste piggna till eftersom det är
träningar idag kl 7... Har helt press på mig eftersom vi uppträder imorgon kl ½ 7 i runebergssalen
på JKG:s vårfest. BE THERE ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar