onsdag 9 maj 2012

Kvälls mys med hockey och kissen

Hejsan Bloggen, eller Gokväll borde jag väll säga !?
Men iaf så här tittas det hockey nu... Sverige - Tyskland och Sverige leder 5-2
(hoppas dom förlorar,vilket inte kommer hända)
HEHE nej ska vara snälla mot svennarna :)
Iaf kom just ur duschen och sitter med flätor i håret nu :)
Så imorgon blir jag troligtivis ett litet troll (?) ^^
Och ingen skoldag imorgon heller :) (Y)
Jag ska nämligen iväg till Vasa på inträdesföhör till Inredare !
Har det som 3:dje alternativ och tror jag skulle trivas ganska bra på den linjen,
men ska dit och se imorgon, kan inte säga något redan nu :)
Blir att stiga upp klockan 9, hade hoppats på en rikti sovmorgon eftersom jag 
ska vara vid skolan först kl ½ 1 men nej... Startar tidigt så vi inte kommer försent :)

Fotade Hugo och sötis kissen ikv oxå ^^


HA DET GÖTT ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar