onsdag 30 maj 2012

Nya skor + "dagens outfit"

Mina nya skor <3
Tycker dom är väldigt söta !
Fyndade riktit rejält ! 10 € endast :))

Ursäkta för mega sämsta bilden ever, men bättre än inget ? :)

Snabb bild på mina nyfixade naglar
Och har jag ens berättat att alla 9:or har Vårmiddag idag ! 
Å då ska ja minsann ha med systemkameran istället för min ful lilla fyrkantskamera !
Tror det kommer bli riktit roligt bara man får mina bordsgrannar ^^ Hehe Vill ju int vara helt louner ! :)
Men bilder på hela outfiten kommer senare !

Nu ska jag hoppa i duschen, ska vara klar klockan 7 och  håret ska lockas
(det tar en stund för mig) ^^ Hehe

Slänger int dagens outfit snabbt oxå !
Topp - Monki
Bälte - H&M
 Högmidjade Shorts - Mammas gamla
Strumbyxor - Gamla Kappahl

-CYA-

7 kommentarer:

  1. når böri vårmiddan? :)

    SvaraRadera
  2. hu fittan fick du fota hede med nagla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAH frååg int xDDXDD Nejj men man "håller i" kameran med hakan ! :)
      Alla sätt är bra utom dom dåliga :D

      Radera
  3. Var köpte du skorna?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skorna hittade jag sådär randomly på kirpis när jag skulle söka efter en danströja att klippa sönder ! Men riktit bra i skick är dom :)

      Radera
    2. Aah, men det är ju najs :)

      Radera