onsdag 2 maj 2012

Nobody can destroy your dream, just that one person who are your dream.

"Dagens Outfit" (kvalite) (L)

Har lite bildbrist, men hon är väll ändå för charmig ? <3 ;)



Idag upträdde vi då i Runebergssalen !
Genrepet började ½ 4 så stressade snabbt dit efter skolan ! 
Uppträdde med 5 olika danser ! Och det var riktigt roligt :DDD
Hip-hopen gick sådäär... Men Annas dans gick bra och även Streetdancen gick helt okej :D
Sedan Showmassen och Flashmooben kirrade man lätt ;)

Sedan var det tänkt att jag skulle iväg med bussen direkt till Vasa för att sova över hos syrrans och sedan fara på inträdesprov nästa dag till frisör ! Men har ju lagt det på 5:te plats så tror inte att ja slipper in, men självklart ska jag göra mitt bästa ändå :) Och ja.... jag sitter inte på bussen nu... eftersom fucking mamma har läst fel på tidtabellerna -.- FML !
Blir att åka inatt istället...

Och jag känner att jag har börjat uppdatera dåligt.. :// Vartfan flyger tiden iväg !? :)
Kan väll försöka skärpa mig om jag känner för det ;)

Godnatt ni andra ! Ja hinner knappast sova före ½ 3 inatt när jag är framme ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar