fredag 18 maj 2012

Kärringstop och facerapes

HAHAHAHAHAH idag när jag körde till Linas så kom jag på att FÄÄN nu ska Lina prova min mopo !
Så ska jag se hur skit  hon är xD
HAHAHA helt ärligt, det blev MÅÅNGA kärringstop
Det tog 20 minuter att köra 2 km till Adams..
Så då förstår ni !
Men innan sommaren är över ska vi kunna byta mopon när vi vill ! :D 
Bara hon fixar sin eftersom den har klappat ihop ! (HAHAHA skadeglädje) xD


Sen fick jag en fin facerape av Toffe ! Eller KANSKE Janne/Adam/Atte ! FUCKYEAH
Men SERIÖST ! Det märks inte ens att det är en facerape... Måst ja skriv såndär skit i alla loggar nu ? :S:S
HAHAHA ska se om jag orkar !

Men iaf väckning kl 7 (!!!) imorgon ! 
Ska iväg med JKG bussen kl 8 till Vörå för att träna !
Så snart gonatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar