torsdag 31 maj 2012

Behöver lite hjälp

VAD SKA JAG BLOGGA OM?
Ja nu tycker jag NI ska berätta åt mig vad jag ska blogga om...
Vad vill ni se/höra mera om ! Vad fattas i min blogg?
Uppdateringen har varit lite halvdålig nu på sista tiden...
Ska jag kanske göra en dag-för-dag lista jag också ? =)
Ingen inspo alls...

Men...
Det kommer att komma ett inlägg med gamla Turkiet bilder 2011
Så om ni vill se fina utomlandsbilder så ska ni hålla utkik här på bloggen ! :)


Men kommentera och säg vad ni vill jag ska skriva om :) 
TACK !

3 kommentarer:

  1. om abc plastpåsaaanaa

    SvaraRadera
  2. tycker det är perfekt som det är! :) helt ärligt är din blogg den mest intressanta och kulaste av alla som jag vet om. Du hittar alltid på det alla vill läsa och gör så gott som allt intressant! Man väntar faktiskt på nya inlägg typ hela tiden! Fortsätt så och jag vet att det finns en massa andra som tycker lika som mig! Du har typ TALANG FÖR DET HÄR ska du veta Malin:)
    såklart skulle en dag för dag lista också vara kul! :) väntar redan på turkey bilderna^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naaw Va du e sööt ^^ Och alla fina kommentarer gör mig mera taggad att blogga så det är ju bra :))

      Radera