fredag 18 maj 2012

Just because you're breathing, doesn't mean you're alive.

Har städat ur mitt skåp ikväll ! Vet fään inte varför jag visar före bilden... 
Men då märker ni ju hur duktig jag har varit :)
Men mitt skåp är proppfullt fast det inte ser ur så... 
För jag har ännu 1/4 kläder att tvätta... MINST

A messsss -FÖRE

Nästan paradiset ? -EFTER

Proppfull hängare men lite fint iaf :) - EFTER

Någon som hakar på den nya trenden ? Nejj klippte bara lite shorts ;) Hehe

Sen ringde jag Lina och drog dit :)
 Lina hade haft släktkalas tidigare så då fick jag paj och kladdkaka... *peppar, peppar*
Och pojkarna ringde och frågade vad vi gjorde, om vi ville komma till Attes ! NAAWS ^^
Klart vi joinade dom !

Lina och Mimmi cyklade så sakta så jag började egopixa sålänge vi brummade iväg xD
(HAHA Mimmi är en nunna me fiin ilme när det regnade) ^^

Det blev en tidig kväll hem idag oxå ! Sitter ju redan hemma på datorn.
Och imorgon ska jag tidigt  kl. 12/1 till stan för att köpa present till Edvin och dom sista sakerna
till hejarklacken :) Även ledig imorgon vilket är skönt ! :)

Godnatt

Nej jag måst oxå säga WOHOOO FINLAND !
Det var verkligen vinna eller försvinna och dom klarade det ! Det sista målet var så otroligt snyggt 
med endast 8 sekunder kvar av 3:dje perioden ! Ljudnivån steg verkligen här i huset när det var avgjort :D

Nu gonatt <3




2 kommentarer:

  1. vill se flera bilder som den 4:de ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA Nejfään ! Nu ska ja aldri visa att jag har klippt shorts här i bloggen mera xDD :D

      Radera