måndag 21 maj 2012

Bildbomd från O'learys och bowling !

Jag måste börja säga ursäkta för dålig uppdatering!
Men jag for iväg till skolan kl 9 i morse och kom hem kl 9 ikväll !
Skolan verkade ovanligt chill idag kändes det som ! 
Men vi hejarklacksledare var inte på biologitimmen utan fixade lite grejer,
Så det var bara matte och film på samhällslära :)
Och på gympa timmen for klassen iväg och bowlade !
Jag var halv duktig kan man säga !

Minsann en snygg bowlare !

Min strike ;)

Och sedan for världensbästa klass 9c vidare till O'learys och åt mat !
Sry men det jag valde var inte speciellt gott... Eller det föll int mig i smaken !
Men för ögat var det jätte fint iaf :))
Kyckling, pasta och vitlöksbröd


I skolan före vi starta iväg :)

Lina e så jävla snögg ;oo

Lite paus i bowlandet HEHE ^^

Vi chillade i stan en stund efter och sedan for jag och Emilia på ett jobbmöte för 
sommarjobb på ett barnläger i sommar, eller jobbplanering annars låter vi så vuxna! ^^
Och det verkar bli riktigt kul :))

Nu blir det iaf Mega-chill ! Läsa bloggar och sånt man gör varje dag :D

2 kommentarer: