lördag 12 maj 2012

Varning för långt inlägg om fredagskvällen

Det blev inte riktit party heeeeeela natten ! Eftersom jag är hemma redan.
Ja orkade inte sova där heller, för att dagen efter känner man sig så ful och äcklig !
Mycket bättre i min egna säng ! Och jag var så dötrött så jag ska bara ta min perus nattdusch å sedan sova...

Och oij vad man kan vara proppmätt !
Först grilla vi korv,kykling och massa godsaker som man sätter på spett, och sen pastasallad och allt :)
Sedan blev de att damp lite till att Finland förlora ikväll.. 
Men vi fick ju iaf sätta handen på hjärtat och sjunga nationalsången ! 
Eller det var bara pojkarna som kunde texten :))

Sedan blev det till 5 olika efterrätter + kaffe = Mera proppmätt !
Och efter lite chill så började alla chips- och godispåsar öppnas !
Det åt jag int så mycket av så jag fortsätter här hemma ;)

Dans, Guitar Hero och *trummvirvel* kortspel och hockey + lite film var väll allt vi gjorde :)
Men detdär med att vi alltid spelar kort måste nog bero på att det är så bra sammanhållning 
eller vad man ska kalla det ! :) Mycket skratt inblandat oxå förstås :)

Och inga floukar ikv... xDxDD

ORKAR INTE SÄTTA IN NÅGRA BILDER IKVÄLL, KOMMER IMORGON !!!!!
Dethär övan tog saika läng att laga... Så uppskatt de... xD

PUSS GONATT ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar