söndag 6 maj 2012

Piknik-time på rondellen.

Tjejerna stack hem för en liten stund sedan !
Och när Lina äntligen kom till mitt så bestämde vi oss för att dra ut på piknik,
packade ihop lite gott snabbt och satte oss på rondellen nära S-market !
 Mycket blickar fick man minsann, och mitt i allt hoppar Mimmi ut ur en bil och 
hennes sjutts körde iväg så hon joinade oss :)
Vi shottade saft ur små äggkoppar och hade feelis :D

Söt kärring korg

Vitsi man kan va ful... Men Lina e snygg och jag bjuder på den !
Är inte alls taggad inför skolan imorgon heller, eftersom jag var ledig torsdagen och fredagen p.g.a
inträdesprov till en massa olika ställen så tycker jag det skulle vara skönt att fortsätta med ledigheten.
Men denna vecka kommer oxå att gå snabbt eftersom det är mera inträdesprov på schemat :)

Nu säger Mega-förkyld Malin Gonatt ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar